Am sosit!!!

6 01 2009

Astazi 6 ianuarie 2009 am decis sa imi deschid un blog. Iar acum sa ma prezint.

Numele meu este Spiridon Lucian, am 17 ani. Sunt din Pitesti, Romania( „si asta imi ocupa tot timpul”– Mircea Badea) sunt elev in clasa a XI-a la Colegiului National Al.Odobescu Pitesti. Sunt un gamer inrait si voi vorbi si despre cateva jocuri in viitorul apropiat. Ascult foarte multe feluri de muzica insa fara a fi fanatic al unui gen muzical anume. Imi plac filmele de razboi dar si comediile. Poate ca pare suprinzator pentru ca se tot vorbeste ca tinerii nu mai citesc dar mai sunt si exceptii de la regula(asta cand gasesc o carte interesant sa nu va ganditi ca ma omor citind in fiecare zi) imi plac cartile politico-economice, militare si de spionaj.In ale scolii nu sunt un mare muncitor…majoritatea materiilor imi sunt cam limbi straini singura materie care nu imi este limba straina este Engleza. („Stiu ceva Engleza si nu-mi place scoala” Sisu si Puya – Tot in familie)

Cam atat despre mine…Pe acest blog imi propun sa imi exprim opiniile despre lume si tot ce ne inconjoara.

P.S.         Am uitat sa mentionez sunt mare fan Call Of Duty4 si in acelasi timp mare jucator😀

COD4


Acțiuni

Information

8 responses

6 01 2009
Dady

Welcome printre noi mister Luca.😀
Chiar nu puteam sa cred niciodata ca tu vei avea blog, acum sa vad cat te tine :)) (glumeam)
Multa bafta si la cati mai multi cititori!

6 01 2009
Ionut

Welcome, Luca. Bine ai venit printre noi. Bafta in continuare ca cititorii o sa vina ei;):)

6 01 2009
Lucian

Thanks! Astept cititorii pregatesc ceva special.

6 01 2009
alexa

Well.. welcome in ze blogărs world. Nu te cunosc, dar mi-ai lasat un comentariu (care m-a enervat, fie vorba intre noi), deci ma bag si eu in seama pe aici. :d
Chiar as vrea sa aflu ce muzica asculti, ca vad ca l-ai citat pe Puya. :))

7 01 2009
Necunoscut

Bine ai venit in blogosfera !

8 01 2009
Irina

Multa bafta…:D
O sa vezi ca o sa-ti placa:).

10 01 2009
dy

No , nu stiam de existenta ta dar daca tot comentezi pe blgou’ meu iti urez bun venit in blogosfera ! pam pam

14 01 2009
Mihaitza

Mult succes in blogosfera….PS e bun COD 4

Lasă un răspuns

