Iarna si nu prea…

7 01 2009

Vreau sa incep acest articol urand ” La multi Ani! ” tuturor Ionilor, Ioanilor, Ionelilor, Ioanelor, Ionelelor si care or mai fi.

Acum sa trecem la treaba. Nu stiu cati au mai observat treaba asta dar Iarna parca nu mai e Iarna. In urma cu cativa ani zapada era mult mai abundenta si atunci cand ai zapada mai multa spiritul sarbatorilor si cel al Iernii(anotimp al cadourilor) in sine este mult mai puternic. Poate o sa par cam nostalgic dar cand ma uit pe geam parca imi este dor de zapezile de alta data. Nu stiu exact ce s-a intamplat sau poate este doar o chestie locala (adica doar in Pitesti) dar chiar este o mare diferenta intre cantitatea de zapada de acu si cea cu care eram obisnuiti inainte. Un lucru care nu s-a schimbat este gerul. Temperaturile par sa fie aceleasi cu cele din acum 7-8 ani, adica nu sesizez vreo schimbare si asta este un lucru bun.

Totusi chiar si fara zapada sau cu mai putina zapada in cazul de fara ne putem distra. In Pitesti avem 3 patinoare care ne pot tine ocupati pe timpul iernii. Din proprie experienta va spun ca cea mai buna parte a patinajului sunt cazaturile. Dupa ceva timp pe gheata am ajuns sa ma distrez atunci cand cad. Dar gata cu vorbaria sa mergem afara pentru ca Iarna nu tine decat 3 luni (chiar mai putin) si trebuie sa profitam de ea.


Acțiuni

Information

9 responses

7 01 2009
Ionut

Merci🙂 >:D< apropo nu vrei un link exchange daca da intra pe id roby_fabregas🙂

7 01 2009
Dady

mda, mie nu prea mi-a placut zapada, dar iarna niciodata🙂
eu cu iarna, muntii, gerul nu ma impac niciodata
mai bine vara, caldura si apa la greu😀

7 01 2009
Necunoscut

Mie primavara imi place cel mai mult !

7 01 2009
alex

Iarna nu-mi mai place din simplul fapt ca nu mai ninge . Nu mai e zapada aia de care vorbesti si tu in post. Aia din care, cand eram mic, imi faceam cazemate.

8 01 2009
92lucia

vine primavara
cu-alaiu ei de flori
:X…abea astept primavara. Da’ parca vad ca ninge in martie

8 01 2009
Roby

Varaaaaaaaaaa :X strand cald aia e viata :))

9 01 2009
George Jipa

Urasc iarna… urasc frigul… brrr!

9 01 2009
Ionut

Nici mie nu-mi prea place iarna, dar totusi cand e zapada iarna este cel mai frumos. Dar vine vara:D:D

10 01 2009
florin tomescu

mie imi place iarna,dar parca si mai mult vara

Lasă un răspuns

