Chiar e „Womanizer” sau femeile sunt de vina!?!?!?

9 01 2009

Cum stateam eu in aceasta dimineata la PC si serveam micul-dejun ascultand muzica, Winamp’ul meu drag (avand optiunea playlist shuffle activata) se gandeste ca din lista mea uriasa de melodii sa aleaga o melodie care incepe asa:

„Superstar
Where you from, how’s it going?
I know you
Gotta clue, what youre doing?
You can play brand new to all the other chicks out here
But I know what you are, what you are, baby”

…………………………………………………….

(cred ca stiti restu)

Daca nu v-ati dat seama inca este Britney Spears  „Womanizer”. Mi s-a parut ca suna bine (nu ma intrebati de ce era ora 09:00) si am zis sa mai vad si eu odata videoclipul pe YouTube. Ei bine nimic ciudat pana aici. Urmaresc eu frumos videoclipul si deodata „ţac pac” ma gandesc de ce ii spune Britney lu’ tipu ala din videoclip ca e „womanizer” (in caz ca nu stiati womanizer = afemeiat, fustangiu). Saracu baiat face ce a fost un barbat facut sa faca ( se uita, pune mana, doreste, f***) e normal nu? Acum daca sunt prea multe tipe „bune” care ar fi vina noastra a barbatilor. Cu o dorinta aproape animalica barbatul vrea sa aiba cat mai multe partenere pentru a-si satisface „nevoile”. Nu sunt babatii usa de biserica da si femile astea ne scot din minti. Adevarul e ca si multe dintre ele sunt doritoare si mari campioane in artele placerii. Si cu toate astea un barbat nu se satura cu o singura partenera. Oricat de devotat ar fi partenerei va saliva mereu la vederea unui „bucati” irezistibile.

Concluzia la care am ajuns este ca un barbat nu poate fi „womanizer” asa cum i se spune tipului din videoclip pentru ca oricum suntem toti asa deci este ceva normal. Vreau sa inchei acest articol cerandu-mi scuze exponentelor de sex feminin.


Acțiuni

Information

6 responses

9 01 2009
92lucia

mna Luciane: un barbat vrea de la o femeie sa fie primul si o femeie vrea de la un barbat sa fie ultima:>

9 01 2009
sunetul-mai-tare

e un cerc vicios…
fiecare avem „păcatele” noastre…

9 01 2009
alex

Clar.😀 In mare masura ai dreptate .

10 01 2009
florin tomescu

ai foarte mare dreptate

10 01 2009
Lucian

asa barbatilor sustineti cauza

6 03 2009
deyu

Asta-i scuza de cand lumea. „Nu-i vina mea ca tipa aia arata bine si m-a provocat” :-@ OK, acuma nu ma pun sa dezbat chestii de genul. Stiu ca fiecare gandeste lucrurile asa cum ii convine. Nu contest nici faptul ca e la fel de mult si vina acelor ELE care nu stiu sa respecte faptul ca anumiti barbati au totusi o relatie. Totusi, va pun o intrebare, voua, baietilor. Daca o fata v-ar spune ca nu-i vina ei ca v-a inselat, ii vina respectivului ca era asa sexi si ca v-a provocat, voi ce-ati zice? :)) (si STIU ca nu veti raspunde cinstit ..deh, orgoliu asta )

Lasă un răspuns

