Capcanele Sistemului

10 01 2009

Am inceput ziua de astazi cu o minunata olimpiada la Engleza (etapa Judeteana). Cand am primit subiectele am putut constata ca sunt pline de „cacao”. De ce spun asta? Pentru ca unul dintre subiecte ne cerea sa vorbim despre coruptie. Nimic spectaculos pana aici. Domnii si doamnele care redacteaza aceste subiecte sunt aceeasi „domni si doamne” care redacteaza si subiectele pentru Tezele Unice si pentru BAC. Daca va aduceti aminte ce scandaluri au avut loc in trecut cand erau vandute subiectele de la examene pe bani grei de catre aceste persoane. Deci cum sa ne puna ei sa vorbim despre coruptie cand ei sunt niste corupti. E ceva pe sistemu’ ” Coruptii ne cer sa vorbim despre coruptie!”. Va pot asigura insa ca eseul meu(defapt era un articol) a continut si replici acide (pentru care s-ar putea chiar sa fiu taxat) pentru ca asa am considerat ca este corect.

Lasand aceste tampenii, dupa olimpiada am fost cu doi amici la biliard. Acolo m-am putut relaxa si mi-am lasat talentul meu de „Rooney O’Sullivan” (mare campion de snooker pentru cei ce nu stiau). Stiu, stiu, modestia nu e chiar ce mai buna calitate a mea. Oricum cu bune cu rele a fost o zi reusita.


Acțiuni

Information

14 responses

10 01 2009
Necunoscut

So, si tie iti place Snookerul ? :>

10 01 2009
Lucian

Da, dar din pacate nu am unde sa joc si ma rezum doar la biliard.

10 01 2009
dy

Atentie ! Acesta este un offtopic !
Heh , nu apuc bine sa postez un comment si cand dau refresh .. tema veche a disparut .
Hai sa ma bag in seama si sa zic ca imi placea aia dinainte mai mult😀

10 01 2009
Lucian

avea chestia aia portocalie sus si nu imi placea….

10 01 2009
92lucia

era mai faina aialalta:|

11 01 2009
Grim_Cris

E bine ca mai stii si cand sa te relaxezi dupa un efort mintal atat de mare😀

11 01 2009
sunetul-mai-tare

Amir oamenii care-şi tocesc nervii la olimpiade…
Din fericire, anul ăsta nu fac parte dintre ei :)) dar promit că revin la anu…
Felicitări!
App..faină tema, mie-mi place;)

11 01 2009
Cristina

Olimpiada judeteana de engleza :-s Mereu am luat… 7,5 :-<

11 01 2009
Doar Adi

buuun deci sa inteleg ca iar i-ai facut de cacao pe cei de la minister, felicitari!

11 01 2009
Lucian

Cam asa ceva!😀

12 01 2009
alex

Numai olimpici pe aici !

13 01 2009
anonim

Felicitari ca ai fost la Olimpiada! Bravo!
Noi in liceu aveam o profesoara de engleza foarte severa, nu ne scotea din note de 2 daca gresam ceva, dar notele mici ne-au prins bine si ne-au ambitionat sa invatam mai bine!
Dar foarte putini profesori au fost corecti si obiectivi cum era profesoara de engleza.
Tu ai parte de profesori corecti si obiectivi?
Ai luat vreodata nota 2?
Succes!

13 01 2009
Lucian

anonim de ce nu ne spui cine esti?

14 01 2009
anonim

Sunt Gabriela.

Lasă un răspuns

