Header nou si nu numai

14 01 2009

Am simtit nevoia sa mai personalizez un pic blogul asa ca mi-am realizat un nou header. Noul header contine motto’ul meu „The only easy day was yesterday” care reprezinta vointa si puterea de a infrunta viata desi uneori este cruda (o prajim noi nici o problema) si neiertatoare. Trebuie sa fi mereu in garda nu se stie cand viata va incerca sa iti dea un croseu sau o directa, trebuie sa fi pe faza sa blochezi si sa ripostezi cu un high kick. Pana acum am fost mereu cu un pas inainte si sunt in avantaj dar nu se stie niciodata.

Revenind la header’ul nou, astep parerile voastre despre el. Nu fiti prea duri pentru ca a fost o solutie rapida si a fost realizat intr-un minut. Pe viitor voi veni cu ceva mult mai complex si va voi arata cate ceva din talentul meu de photo/video editor.

P.S. In urmatorul articol voi vorbii despre un joc PC de care sunt foarte atasat si pasionat: Call of Duty 4, asa ca fiti pe faza.


Acțiuni

Information

13 responses

14 01 2009
92lucia

hmm:-?…imi place cum suna „The only easy day was yesterday”:>

kinky:D

14 01 2009
Doar Adi

Este foarte frumos noul header, chiar se imbina culoare de background de la header cu scrisul si efectul bagat la scris.😉
Multa bafta!

14 01 2009
Lucian

@ 91Lucia: pai stiu si eu….poate e kinky

@ Doar Adi: Asta am incercat si eu sa fac, sa se imbine cat de cat. Ti-am spus cand o sa am timp o sa fac un header sa ii cada fata la tot bloggeru’

14 01 2009
alex

:)) Frumos noul header. Dar parca mergea si o poza ceva..:-? parerea mea !😀

14 01 2009
Lucian

@ alex: ai dreptate dar nu azi, mai muncesc oleaca la el maine😀 lenea e mare rau

14 01 2009
Roby

Better now🙂

14 01 2009
Cristina

Aia cu „viata e cruda o prajim” imi suna cunoscuta😕 oricum e funnea …

A, da ba…Parazitii….puneau viata pe gratar :))

14 01 2009
Grim_Cris

Putin cam simplut. Plus ca au ramas goluri de culoare alba la „O”, la „D” si la „S” … mai ai putin de lucrat😀

15 01 2009
Lucian

@ Grim_Cris: header’ul este temporar, dar literele acelea au fost lasate asa intentionat pentru a sarii in ochi mai usor.

15 01 2009
dy

Eu zic ca merge cat despre joc sunt o pierdere de timp in opinia mea😛

15 01 2009
dy

PS : snap shoturile astea sunt foartteeeee enervante

19 01 2009
Carmen

The only easy day was yesterday….foarte adevarar. pentru ca stim cum ar revolvar problemele de ieri, dar nu si pe cele de azi

19 01 2009
Carmen

am rezolvat*

Lasă un răspuns

