Buna Dimineata zi de zi!

18 01 2009

Desi maritul Soare intarzie sa apara, aceasta este inca o dimineata magnifica. Fiecare dimineata este prefata unei zile ce urmeaza, te trezesti plin de vise, plin de sperante, un invingator. Atunci cand Soarele rasare ma bucur ca un copil ce sunt, parca cineva cu un glas suav imi sopteste „Buna Dimineata”. Soarele imi da putere, ma incalzeste si ma face sa pasesc cu incredere prin viata. Chiar si cand nu il pot zarii prin stratul pufos de nori, parca il simt cum incearca sa ajunga la mine. Zi de zi maretul Soare ma indeamna sa dau tot ce am mai bun din mine sa imi traiesc viata din plin. Uneori imi doresc sa fiu chiar eu un Soare. As putea ajuta atatea persoane sa simta ceea ce simt. As salva atatia oameni de singuratate, le-as intinde o mana si i-as scoate din adancurile depresiei pentru ca toti meritam sa zambim. Din pacate nu pot fi soare decat pentru o singura persoana. Intrebarea este: Oare pentru cine? Voi continua sa caut si poate voi afla intr-o zi, pana atunci bunul meu amic de pe cer imi va ghida calea.

„Vrei sa fiu soarele tau?”

Aceasta este o campanie anti-tristete.

Spuneti NU la !

Spuneti DA la !


Acțiuni

Information

10 responses

18 01 2009
nikol

Ma bucur k iti place soarele!!!eu una……..ADOR PLOAIA,indiferent de anotimp.Kiar acum 3 zile am stat in ploaie…era asa de receee si cred k m-a facut sa simt ce simti tu knd te ”mangaie” soarele……un sentiment aparte,care iti umple sufletul cu un anumit extaz ce te face sa uiti de probleme si griji!!
Incearca sa te plimbi in ploaie,cu pasi mici de furnik……;)!!!

18 01 2009
Doar Adi

asta e un articol de blog? :O

18 01 2009
Lucian

@adi: da ce e ma atunci?

19 01 2009
alex

Dimineata e urata.

19 01 2009
Doar Adi

pai nu stiu, te-as putea intreba tine?

20 01 2009
92lucia

mie-mi place primavara:X. fa un articol despre primavara:D

21 01 2009
Cristina

Deci ma… dimineata casc. Mult. Ca e dimineata. Si vreau sa dorm. Daca functioneaza campania ta pentru trezitul dimineata, e bine. Da zic ca mai bine gandeai din perspectiva soarelui de la pranz, vara. O sa-ti traduca Alex.

21 01 2009
Lucian

@Lucia: Imi plac toate „anotimpurilii”
@Cristina: Cred ca am inteles de data asta😀

21 01 2009
dy

Acum fara suparare , nu este un comentariu impotriva ta dar ma doare fix in fund de soare daca imi permiti . Ma bucur ca macar tu ai pofta de viata totusi🙂

22 01 2009
Lucian

@Dy : foarte urat😦

Lasă un răspuns

