Inca o zi…

19 01 2009

Deci ce sa va spun, nu ar fi prea multe de zis. Am vazut multe astazi si totusi am vazut putine. Am fost la scoala m-am intors sanatos, am modificat niste imagini in photoshop si am stat prin casa. Nu a fost cine stie ce zi, as zice ca a fost o zi relaxata. Pe la scoala cateva lucrari, m-a prins la geografie cu copiuta (o coala A4 umpluta pana la refuz cu notiuni din geografie) in banca, am negat totul cu vehementa si cu multa nesimtire ca doar nu am pus eu foaia aia cu raspunsurile gata facute in banca. In rest viata e roz!

––

P.S. Am scos desenu’ se trageau concluzii gresite despre mine.


Acțiuni

Information

15 responses

20 01 2009
senna

Salu caut sa fac schimb de linkuri daca esti interesat pls da un mail. sau vb pe mess

20 01 2009
Alex

Cred ca esti indragostit ! :))

20 01 2009
Madalina

Da, esti indragostit!!🙂

20 01 2009
Madalina

desenul e foarte mijto :X

20 01 2009
Madalina

si noi am dat lucrare dar nici vorba de copiutze😐 . Profo se tot plimba printre noi >:P

20 01 2009
Lucian

@Alex & Madalina: Am scos desenu’ ca deja ziceati ca am fluturi. Prin acel desen vroiam sa exprim dragostea pentru viata.

@Madalina: lasa ca sunt si bune si copiutele.

20 01 2009
Doar Adi

indragostit? aaahahahaha =))) =))

20 01 2009
92lucia

da ce ma. e ceva interzis sa fi indragostit?(asta asa ca un apropo la alex:|)

20 01 2009
Alex

Lucia, nu e interzis sa fii indragostit. Am zis eu ca e?😀 Doar am zis ce inteleg eu prin faptul ca Lucian a postat desenul ala pe blog !😀

Lucian, sigur nu esti indragostit?😀

20 01 2009
Lucian

la ce s-a ajuns. Deci nu sunt indragostit decat de mine in momentul de fata. Deci era vorba despre viata, asa vad eu viata mai Alex. Daca in articolu ala vezi tu ceva despre iubire bla bla bla atunci eu sunt un melc.

20 01 2009
florin

asa e viata e roz:)

21 01 2009
Alex

Lucian, din ce ai scris am inteles ca iubesti viata, dar desenul..mi-a dat alta impresie.

21 01 2009
92lucia

Da…Ionica, Anuta, sau cum o cheama e viata lui:X

21 01 2009
Lucian

@Alex: In fine cum spui tu
@Lucia: Alte nume mai „true” nu puteai sa gasesti?

21 01 2009
anonim

Ghinion ca te-a prins la geografie cu fituica.
Ce note ai luat pe semestrul asta?

Lasă un răspuns

