Factorul Comun

21 01 2009

Un documentar de pe Discovery spune ca pe noi oamenii ne diferentiaza mai putin de 1 la suta din ADN. Adica trasaturi fizice, culoare si, poate caracter si aptitudini. Daca mintile noastre luminate ne ajuta ne vom da seama ca 99 la suta ar fi factorul comun. Sa fie oare 99 la suta? Cam mare, cel putin asa cred eu.
Ma uit jur si vad diferite personaje, imi vine greu sa cred ca suntem 99 la suta asemanatori. Asta inseamna ca eu sunt 99 la suta asemanator cu salahorul duhnitor care ma calca pe picior in autobuzul 13B ce ma duce la meditatii? Sa fiu eu 99% asemanator cu soferul de taxi care baga „cele mai tari manele” in taxiul lui jegos? Sa fiu oare in proportie de 99% asemanator cu romanii aia cu 2 „R” grasi, cu mustata intoarsa, 20 de „kile” de aur la gat si cu palarie mare pe cap?
Gimme a break! Ca fiinta umana am ceva in comun cu ei, dar totusi eu fac parte din alta specie. Am poate ceva in comun cu baietii care au pus bazele Google sau Yahoo. S-ar putea sa descopar ca sunt oarecum asemanator cu Bill Gates sau cu fondatorul Apple, Steve Jobs. Este foarte posibil sa am ceva in comun cu Barak Obama, dar adevarul e ca nu am 99% in comun cu niciunul dintre ei. Si asta, daca stau sa ma gandesc, este un lucru bun, inseamna ca sunt unic si ca nu mai exista altu ca mine.🙂


Acțiuni

Information

9 responses

21 01 2009
Alex

Mereu am vrut sa fiu ca un puradel jegos de pe strada. (not)

21 01 2009
Doar Adi

@Alex : ce ma? :O

21 01 2009
92lucia

apai alex, nu ai tu norocu sa ai aptitudinea asta:)))

21 01 2009
Cristina

„Un documentar de pe Discovery spune ca pe noi oamenii ne diferentiaza mai putin de 1 la suta din ADN. Adica trasaturi fizice, culoare si, poate caracter si aptitudini.”

Uite astelea te fac unic ba, care le-ai citat. Conform aceleiasi teorii a pandispanului, suntem cu totii unici, din ala 1% de care tragem indarjit cu dintii fiecare in parte.
Cred da 99% se pune numai forma de om😕 Zic eu…

22 01 2009
Grim_Cris

@Cristina … parca mi-ai citit gandurile.
Prin 99% se refera la forma (doua maini, doua picioare, ochi, urechi, etc) in niciun caz la comportament si minte.
Acel 1% reprezinta creierul de care depinde totul (gandirea, comportamentul, etc)

22 01 2009
92lucia

ah…merci. din alea 99% fac pate si instinctel primare(reactiile la stimuli fie ei fizici sau emotionali) deci la 1% ramane logica si capacitatea de decizie. cred

ma rog…in ceea ce priveste psihicul

22 01 2009
Madalina

vai doamne .. cum am citit primele 2 enunturi am crezut caam iei cu biologie si deastea :)) … numai chestii dinastea facem in ultimul timp la scoala la ora de biologie :)) ..

22 01 2009
Lucian

@92lucia : Si aspectul ai uitat asta😀

27 01 2009
Carmen

anatomia omului e foarte complicata, si deaia reprezinta 99%.

Lasă un răspuns

