Eurovision Romania – un mare rahat!

1 02 2009

Aseara din lipsa de ocupatie am urmarit Eurovisionul!!! Va spun sincer mai bine nu il urmaream. M-am enervat pentru ca juriul a fost format numai din rahati. Au ignorat piese ca „Stop” – Catalin, „Sunny Days” – ZERO sau „Dear Mama” – Blaxy Girls pentru o melodie complet idioata. As paria ca anul acesta nici in „main event” nu vom ajunge la Eurovision Moscova. Elena Gheorghe este doar o alta curva in industria muzicala romaneasca si se pare ca si-a vandut produsul destul de bine.


Acțiuni

Information

18 responses

1 02 2009
Marian

N-am urmarit Eurovision pentru ca nu se merita. :))

1 02 2009
florin

da-mi un motiv logic pentru care ai urmarit eurovision:)
eu decat sa ma uit la eurovision mai bine ma culc:)

1 02 2009
Doar Adi

ce ma? blaxy girls? EMOISTELE ALEA care nu stiau nici macar sa se prezinte?
scuze, dar daca se ducea blaxy girls cu melodia aia emo la eurovision nici macar nu treceam de semifinale😉
elena gheorghe numai zic nimic😐

2 02 2009
sunetul-mai-tare

am urmarit
nu mi-au placut blaxy din cauza imaginii (pacat de piesa)…in schimb tare l-as fi vazut pe catalin cu „stop” la moscova..si in primele 10 finaliste..
m-am uitat la toate cele trei seri de concurs, insa nu imi amintesc piesa elenei…( am in minte doar o imagine cu ea cu rochita aia..pardon..bluzita aia prea scurta.)..
daca nici macar eu nu mai tin minte piesa castigatoare…o fi semn rau? :-S

2 02 2009
Cristina

Nestiind cine viata e aceasta Elena Gheorghe de va plangeti toti de ea, am cautat pe Yahoo (ca eu nu caut pe google). Asa… a rezultat ca era aia care canta la Mandinga, deci ma doare in rotile de la adidasi de ea (si eu nu am roti la adidasi).

In schimb profesorul meu de muzica din clasa a9a a fost ala blond de canta la trompeta sau asa ceva pentru Mandinga. Ce mai radeam la orele alea… :-<

2 02 2009
92lucia

mie mi-a placut melodia aia..”pleaca”. avea un ritm mai diferit:-?

2 02 2009
Lucian

@Cristina: Pai nici eu nu auzisem de Elena Gheorghe
@Adi: nu te m-ai lua atata de blaxy girls sunt talentate fetele chiar daca sunt emo
@Lucia: Fiecare cu preferintele lui.

3 02 2009
Crok

eu nu ma uit pentru ca stiu ca nu are rost :)) btw stiti ca a fost hackuit site-ul Elenei Gheorghe :)) =))

3 02 2009
Crok

e draguta totusi melodia aia dead mama … adica videoclipul m-a atras putin😛

3 02 2009
Cristina

Lol. Deci Blaxy Girls sunt si emo? :O

=)) hahahahaha

3 02 2009
Doar Adi

@Lucian : ba ma iau, sunt emo si nu se pot prezenta cu o asemenea melodie pe eurovision
@Cristina : da sunt emo, nu le-ai vazut😐

3 02 2009
Roby

stiam ca e de tot cacatu da mna

3 02 2009
Roby

la eurovision ma refeream da am apasat enter si a intrat postu X(

3 02 2009
Alex

Eu nu stiu cine-s toti aia insirati in post. Jur.

4 02 2009
nikol

Dar de ce sa ne agitam noi akum????Ne dau fetele astea sa papam ??????
Mama lor de gagici…..:))))

18 02 2009
adriandaniel

chiar nu pot fi de acord cu lesinatura aia cantata de Blaxy, sa fim seriosi , mor aia cu zile ascultand piesa , adorm din picioare.

23 02 2009
manu

am ascultat si eu cateva din melodiile romanesti „de ultima ora”. unele sunt de-a dreptul penibile, altele merg, altele sunt faine. catalin ala mi se pare cam ciudat… blaxy girls sunt ok. sa zicem ca le-as fi dat o sansa. au talent fetele, chiar daca sunt emo. si… „sunny days” chiar ar fi meritat locul 1. mie unul imi place melodia. chiar daca e singura de care stiu de la acesti ZERO.

in fine… era cam evident ca vor trimite o parasuta… s-a mers pe urmatorul rationament: eurovision… o emisiune difuzata in intreaga europa. toti europenii au drept de vot. poate in seara concursului multi barbati vor fi acasa. si, de plictiseala, vor urmari concursul. cand o vor vedea pe a noastra parasuta … aaah ma scuzati, concurenta, vor pune mana pe mobil si vor trimite sms cu text: „bla bla bla” la numarul ****.

parerea mea… cel putin

1 03 2009
Krisse

nici mie nu’mi place melodia
e sub nivelul deja praf al muzicii noastre…
cel mai mult mi’a placut blaxy girls…
oricum daca ar fi dupa mine as trimite parazitii – mesaj pentru europa la eurovision.. pacat ca nu se poate..

Lasă un răspuns

