International Public Speaking Competition, 2009

11 02 2009

Vinerea aceasta are loc faza locala a concursului „International Public Speaking Competition, 2009”. Tema de anul acesta va fi „Regeneration and Renewal”, tema poate fi interpretata dupa placul fiecarui participant dar nu poate fi folosita ca titlu pentru discursul lor.
Desigur motivul pentru care scriu despre acest concurs este ca si eu particip. Mentorul meu in aceasta arta a Public Speaking’ului este George Carlin (mare comediant american pentru neavizati). In micul meu discurs ma voi lega de mama natura (Mother Nature). Mai multe nu pot sa va spun discursul fiind clasificat drept „Top Secret”.
Voi participa la grupa de varsta 16-20 de ani, la care se poate merge pana la faza internationala, cu un discurs de 5 – 5.45 minute.

faza locala:13-15 februarie
judeteana: 20-22 februarie
regionala: 27-28 februarie
semi-finala si nationala: 6-7 martie
internationala : 18th – 21st May 2009

Discursul va fi acelasi pentru toate etapele.

Dupa etapa judeteana (in caz ca ma voi califica) voi publica pe blog discursul meu in varianta audio si text.


Acțiuni

Information

10 responses

11 02 2009
92lucia

am auzit discursu si suna bine

11 02 2009
Lucian

@Lucia: Acum trebuie sa te anihilez pentru ca poti divulga secrete de stat

12 02 2009
Cristina

Pai mult succes! Si Carlin a spus cateva lucruri faine despre planeta :))

12 02 2009
Doar Adi

Multa bafta mister english man!😀
Rupe-ne cu discursu, stii tu cum era al desenele alea animate cu aa da ma Viata lui Louie :))

12 02 2009
Alex

Bafta😀 .

14 02 2009
Crok

bafta

14 02 2009
sunetul-mai-tare

succes! (cu intarziere):))

15 02 2009
Cristina

Gata…deja 15 februarie…asteptam feedback…adica, cum a fost?😀

16 02 2009
Lucian

Inca un pic de rabdare!

20 02 2009
Khashy

Salutare. Am participat si eu la Public Speaking. Imi poti trimite , te rog, daca ai regulamentul? Sau daca ai idee sa ma lamuresti si pe mine… pentru ca eu am fost descalificata din cauza faptului ca discursul meu s-a referit la alegerile din SUA si la Barack Obama.
Ideea e , ca profesoara mea de engleza nu stia nimic de chestia asta. Si as vrea sa stiu daca e adevarat ca e interzis sa faci un discurs cu tema politica.🙂
Multumesc anticipat. Astept mail sau ceva : atss91@yahoo.com

Lasă un răspuns

