Update on contest!

21 02 2009

Imi pare rau ca nu am mai scris de mult, dar am fost foarte ocupat. In caz ca mai sunteti interesati am trecut de primele 2 etape ale concursului International Public Speaking 2009. Avand un scor de 90 de puncte la ambele etape am reusit sa ajung pana la faza Regionala (regiunea Muntenia) care va avea loc sambata viitoare intr-o locatie pe care nu o cunoastem inca (poate fi in oricare din orasele mari din Muntenia).
Oricum inca sunt in carti deci: The Game is On.

Imi pare rau sa va anunt cu regret ca nu pot posta discursul meu inca din motive de securitate (pentru orice eventualitate).


Acțiuni

Information

11 responses

21 02 2009
Alex

Succes in continuare!

21 02 2009
Lucian

@Alex: Mersi!

21 02 2009
92lucia

Succes:*

22 02 2009
Marian

Bravo, bravo!😀

22 02 2009
Crok

bafta multa!

22 02 2009
Radu

Bravo, succes in continuare! Sunt din Galati si am trecut si eu de cele doua etape😛 Eu ma duc pentru etapa regionala la constanta. Pote ne vedem la nationala la Bucuresti😀

22 02 2009
Doar Adi

Si cum eu n-am mai iesit afara de muult timp sa mai vorbesc cu tine, se pare ca deabia acum am aflat ce ai facut la acea competitie. Multa bafta in continuare si sa fi castigator!!!😀

25 02 2009
Lucian

Va multumesc tuturor!

25 02 2009
Cristina

Nu pot sa-ti doresc decat sa postezi discursul cat mai tarziu cu putinta… dupa etapa internationala asa😀 Succes!

27 02 2009
Alina

Buna,

In primul rand, FELICITARI !!! Sunt din Calarasi, am un fiu care implineste 16 ani in luna iulie (deci … junior) si participa azi la faza regionala de Public Speaking, la Constanta, asta dupa olimpiada nationala de engleza de la Ploiesti … Poate anul viitor va intalniti la nationala Public Speaking ! Bafta si toate cele bune !!!

28 02 2009
Lucian

Va multumesc din nou!

Lasă un răspuns

