Update on Contest II !

28 02 2009

Desi eram contat cu foarte mici sanse de reusit, am izbandit sa ajung la faza nationala a concursului International Public Speaking Competition, 2009 care va avea loc pe date de 6 martie la Bucuresti.
Dupa lupte „seculare” cu morile de vant si cu fraudele din Romania bazate pe nepotism si pe cine baga mai mult in buzunar, am reusit sa obtin locul 2 care mi-a permis sa merg mai departe. Chiar daca aceasta etapa sta sub semnul intrebarii, deoarece organizatoarea este si profesoara la un liceu din constanta ai carui elevi vor participa, dupa cum era de asteptat, la ultima faza a competitiei. Si sper sa nu va mire ca anul trecut concursul a fost castigat de un elev al acelui liceu din Constanta. Cred cu tarie ca voi inota impotriva curentului dar cum eu nu sunt obisnuit sa pierd voi da tot ce am eu mai bun in mine. Ma bazez pe principiul: „Daca tot am ajuns pana aici de ce sa ma dau batut?”. Ramane de vazut ce se va intampla!


Acțiuni

Information

6 responses

28 02 2009
92lucia

Bravo Lucian! Is mandra de tine!>:D:D<:*:*

28 02 2009
Alex

Sa traiesti.

28 02 2009
Doar Adi

multa bafta!!

1 03 2009
sunetul-mai-tare

succes!:)

1 03 2009
Cristina

Ma intreb … cum te gandesti tu sa castigi, daca nu stii sa pierzi?😕

2 03 2009
Marian

Bravo si succes in continuare!🙂

Lasă un răspuns

